28 Aralık 2017 Perşembe

Masal


Bir varmış , bir yokmuş. Masal değil bu , tam da gerçek. Güneş diyorum; daha az evvel vardı , şimdi yok. Kutsal vazifesini bizim için gerçekleştirdi ve gitti. Şimdi başka diyarlar için ışıldayacak. Biz iyi geceler derken , kimi günaydın diyecek; umutla dolu yepyeni bir güne . Oralarda kuşlar cıvıldarken, bizde ay ışığı boy gösterecek sulardaki yansımasında. Hayat ne güzel değil mi ? Çok şükür dedirtiyor her anı için . Geceyi sevene gece , gündüzü sevene gündüz verilmiş sevsin doya doya diye. Aşkın rengi kırmızı , hüznün rengi siyah olsa gerek. Her iki gün batımında aşkla dolu bir hüzün çöküyor çünkü içime . Özlüyorum; önce beni sonra benden öte beni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Meryem SAKIZCI AVDAN     Eğitim bilgilerim:   Lisans : Sakarya Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü  Pedagojik Formasyo...